17 May 2013

Benim minik sihirli bahçem :)

17.05.2013

 Benim bahçem sihirli!Nasıl mı? Bir kere balkonum; artık balkon sefası modasını ne yazık ki kaldıran,silen lanet fransız balkonlardan.Ama hacminden çok daha fazlasını alma kapasitesine sahip!İşte bu bir sihir!İkincisi daha 3 hafta önce diktiğim miniminnacık biber ve domates fidelerim çıldırmışlar sanki,coştukça coştular,serpildikçe serpildiler.Bir de baktım ki çiçek açmışlar domateslerim:) Hatta yarım erik büyüklüğünde ilk domatesim de merhaba dedi bu sabah bana.İşte bahçemin hiçbiryerde göremeyeceğiniz ilk fotoğrafları:
 Fotoğraflarda gizlenen minik domatesi görebilecek misiniz bakalım...

"Öncesi ve sonrası" yapmayı planlıyorum...O sebeple meyve verdikten sonraki fotoğraflarını da bu başlıkta güncelleyeceğim.Hadi ne duruyosunuz siz de yapın kendi sihirli bahçenizi:)



 Son Durum
12.06.2013

İşte minik bahçemin son durumu:Ta Ta Ta Taammm...





İlk Hasat!:):):)


 


4 yorum:

  1. teşekkürler :)büyüyünce gelin yeriz domatesleri biberleri kahvaltıda:)

    YanıtlaSil
  2. Benim daha önce yemişliğim var! Havamı da atarım!!!:)
    Hemm bana bildirimler geliyor diye üyeyim sanıyordum değilmişim!
    domates verin bana!!!

    YanıtlaSil
  3. Evet ama bunlar o seriden daha tatlıymış ona göre:)havanı tam atabilin için bunlardan da Yemen gerekiyor.üye de ol aradasırada reklamlarıma da bir tıklayıver:)

    YanıtlaSil

Buradan Yorumlayın Yahu!