20 Nis 2012

Karalamalarım...

Resim yapmak beni dinlendiriyor,mutlu ediyor ,kimi zaman da derin derin düşündürüyor...Ama maalesef çek sevdiğim resme yeteri kadar vakit ayıramamak da bir ayıbım galiba..Gerçi tam olarak ayıbım da sayılmaz hani derler ya refahın olmadığı yerde sanat ta felsefe de sıkıntıya düşer diye sanırım onu yaşıyorum.Sözün özü kendime ayırabildiğim kısıtlı vakitlerde ellerim bişeyler karalıyor ve buradan da onları sizlerle paylaşıyorum:)

Ve işte Merlin çakması,kendi bünyesinde ressamlığı,bilim adamlağını ve bir sürü zanaatı barındırıyormuş gibi duran bir amcamız:)Silgi kesinlikle kullanmadım ve sadece 2B kalemle yapıldı ona göre ;)

 Sırada da Bailey's şişesi

çok sevilen bir organımız...
birkaç seçmece daha,




3 yorum:

  1. Şöyle karşına otursam, sen eline kalemi alsan, benim resmimi yapsan:)))

    Ne yapalım yaa özendim!

    YanıtlaSil
  2. Neden olmasın...Sen ne yapsan güzel olur bence;)Hatta hiçbirşey yapma yalnızca konuş..Sen sanatın ı konuşturanlardansın:)

    YanıtlaSil
  3. Aaay, çok şımardım; sanatını konuşturan çok zekice olmuş. Slogan diye kullanasım geldi:)

    YanıtlaSil

Buradan Yorumlayın Yahu!